Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

A jó a rossz és a csúf

2009.12.04. 15:25 - Andeee

A mai ügyfelezés is tartogatott meglepetéseket.Mondjuk mindig így van ez.Nap mint nap meglepnek.
Az ügyfelek,mint olyan egy olyan emberfajta,aki "tudja".Tudja,hogy milyen az ügyintézője,tudja,hogy akik intézik az ügyeket,azok milyenek.Már úgy emberileg.
Erre eddig én nem is gondoltam.Vagyis...nem jutott eszembe.Mármint az,hogy mondjuk Jóska tudja,hogy velem,mint az ügyintézőjével jól járt,mert én ilyen és olyan vagyok,szemben X.Y. kollégámmal,aki meg "olyan".Na,hogy érthetőbb legyek,álljon itt egy röpke dialóg:

"Önnel beszéltem tegnap telefonon,Ön a S.Andrea,az ügyintézőm,igaz?"
"Velem beszélt,de nem én vagy az ügyintézője,hanem X.Y."
"Hogyhogy nem Ön???"
"Mert el vannak osztva az utcák,és Ön nem hozzám tartozik."
"És akkor én X.Y.-hoz tartozok?"
"Igen."
"Jaj úristen,azt még nem rúgták ki?Az egy olyan rosszindulatú,gonosz ember,én nem akarom,hogy ő legyen.Mi tudjuk ám ki itt a normális,Önről azt hallottam nagyon kedves,nem tartozhatnék inkább Önhöz?"
(persze legyezgeti a hiúságomat,de azért ez erősen megdöbbentett.)

"ÖÖÖ....hátööö sajnos nem.Ez nem így működik."
"Hát akkor kinek kell szólnom?"
"Legjobb,ha senkinek.Az embernek meglehet a véleménye a másikról,de ez nem jelenti azt,hogy egyébként a kollégám szakmailag ne lenne jó."

És ez nagyjából ennyiben is maradt.A héten már csomószor megkaptam az ügyfeleimtől,hogy én milyen egy áldott jó,kedves lélek vagyok (még ajándékokat is kaptam :-) ),és látszik,hogy mekkora szívem van,bezzeg mások...
Mások meg...na.Nekem is megvan erről a véleményem.Nincs két egyforma ember.Én viszont tényleg igyekszem objektíven dönteni mindig,és lehetőség szerint senkivel nem kiszúrni.Sajnos vagy nem sajnos a döntés mint olyan,az a mi kezünkben van,és nagyon sokszor nem lehet anélkül jól dönteni,hogy az ember ne hallgatná végig az aktuális ügyfél búját-baját.Na és ez a legnagyobb gond.Hogy mindenki sietne,rohanna,mert dolga van,és annyira nem szakít időt,hogy amikor találkozik az ügyfelével:meghallgatná.Én azóta vagyok ennyire türelmes minddel,mióta beleestem abba a hibába,hogy nem hallgattam végig valakit,kevesebbet adtam neki,mint amire szüksége lett volna,és most már ott tart,hogy kikapcsolták nála az áromot.Télvíz idején... Erősen bűntudatom van miatta,mert lehet,ha akkor,még időben végighallgatom most nem lenne ekkora kulimászban.Egyébként azóta már megtörtént ez a végighallgatás,és amennyire tudok fogok neki segíteni.
Szóval ilyen ez.Vannak a jók,vannak a rosszak és vannak a csúf rosszak.Én azért a jó oldalon szeretnék maradni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr581573856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása