Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Így gondolom

2009.11.11. 18:17 - Andeee

Más is: "Minél több emberrel találkozom,annál jobban szeretem a *kutyámat."
Estemben: a *teknősömet.
És ha már itt tartunk,ma valamiért (hm.) elgondolkodtam azon mi lehetne nekem az álom meló?Az a munka,amit tényleg tiszta szívből,őszinte szeretetből,boldogan végeznék nap,mint nap?És láss csodát:rájöttem.ZOOLÓGUS.Bizony.
Állatokat nézegetni,tanulmányozni egész nap,mert az olyan békés,szép,nyugodt.Vagy:EGYIPTOLÓGUS.Egy biztos,olyan,aminek a vége -ológussal végződik.

Teháát valami kutatói munka,valami tudományos.És mindenekelőtt:valami szeparált.Amiben csak magam lehetek.Magam rájöhetek dolgokra,azoknak nagyon örülhetek,talán még jobbá tehetem velük a világot,ééés senki nem mászhat az agyamra.
Egyúttal most,ebben a szent percben megfogadom magamnak,hogy amint összekaparom magam emberi romjaimból,és végleg letisztul bennem,hogy pontosan milyenfajta "ológia" lenne az,amit tényleg csinálnék,megteszem a következő lépést.Elkezdek szakirányosan tanulni,megszerzem a képesítést,és ha bele döglök is:én azt fogom csinálni,amit TÉNYLEG szeretek.Nem amit "kell" meg "muszáj" meg "hát ez van".Hanem azt,amit jó.És nem érdekel,ha kevesebbet fogok vele keresni,csak az érdekel,hogy szeretni fogom a munkámat.
Egy életem van,egy fiatalságom.Nem fogom elbaszni,nem fogom úgy eltölteni,hogy mindenkinek meg akarok felelni.Magamnak akarok megfelelni,magamnak akarok boldog lenni.És ahhoz,hogy boldog lehessek ki kell szállnom ebből az ördögi körből.A "vigyázó szemek" "kagylózó fülek" fogságából,és kezembe kell vennem az irányítást.Ez az ÉN ÉLETEM.Nem anyukámé,nem a főnökömé,nem a szaros ügyfeleké,hanem az enyém.És én ezt az egy életemet boldogan akarom és fogom is leélni.Ehhez pedig lépnem kell.És nem leszek gyáva megtenni ezt a lépést.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr781518397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása