Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Ez tényleg a legalja.hu

2010.03.07. 08:17 - Andeee

Az,hogy a "közösségi oldal",mint olyan,már a mindennapjaink részét képezi;önmagában nem egy rossz vagy felesleges dolog.Végülis valahol el kell tölteni az időt,ha éppen ragyog a lakás a tisztaságtól,hulla vagyok a vásárláshoz,végeztem Dan Brown legújabbjával.Akkor ott van az a lehetőség,hogy oké most megnézem mizu a farmommal (facebook) vagy kaptam-e valami közérdekű üzenetet az iwiwen?
Aztán majd' minden alkalommal rájövök,hogy az egyetlen szórakoztató dolog a farmom.(ami meg csak ideig-óráig szórakoztató,mert mikor már hatszor fagy be az egész kóceráj egy ültetés alatt,kissé elszáll az agyam,és hagyom az egészet a picsbe.)
A legkevésbé sem érdekel,hogy most melyik ismerősöm  pottyantott ki már megint egy kölköt,és szórta tele a világhálót a legfrissebb képekkel. Amúgy erre Mikivel van egy teóriánk. :D Ha egyszer gyerekünk lesz,nemhogy telenyomjuk az internetet meg minden létező fórumot a képeivel, de egyesen fizessen az,aki látni szeretné hejj! (nagymamák-nagypapák természetesen a kivételezett kör, de mindenki más,aki nem közeli barát-barátnő,csak iwiw-facebook ismerős;ha annyira kíváncsi,akkor adjuk a számlaszámot és lehet utalni az összeget. ;) A befolyt összeget természetesen a gyereknek tesszük félre,egyetemi oktatására.) Mert a mi gyönyörűségességünk nem lesz bazári majom.


Annak idején,mikor ebbe az egészbe belecsöppentem,még úgyszólván "rendeltetésszerűen" használták az iwiwet.Az ismerőseim bejelöltek,akiket én örömmel visszaigazoltam,még volt,hogy egy kisebb-hosszabb lélegzetvételű levelezés is kialakult köztünk.De most már boldog-boldogtalan ismerősnek jelöl.Olyan emberek, (erre a pénteki nap csodás példa: 10 percen belül 8 ember jelölt be facebook-on) akikkel  a büdös életben nem találkoztam,és nem is szeretnék,mert a legtöbb arcából kinézem,hogy eladna Romániában rúdtáncosnak.Nem tudom őket mi motiválja és miért,hogyan találnak meg mindig (ja az iwiwes "lovagokról" nem is beszélve.) de ez erősen bosszantó.Amikor kiírtam az adatlapomra,hogy "mindenféle ismeretlen és külföldi emberek ne jelöljenek ismerősnek",akkor nyugodtak egy darabig.Aztán kitöröltem,mert gondoltam majd ha valaki idetéved azt gondolja hát ez a nő milyen nagyképű már-mintha mindenki csak őt akarná.Erre tessék,naponta bejelöl valami "Ahmed Ali". :-/
 

Arról már nem is akarok hosszabban beszélni,ahogy az ismerőseim élik az életüket ezeken az oldalakon. :) Valaki még azt is közzéteszi,hogy wc-n volt 6 perce.Mintha csak azt várná mindenki a gép előtt ülve,hogy végre adjon már magáról életjelet...aggódunk...mit csinálhatott az elmúlt  5 percben?
Az,hogy van más fórum is: telefon,ne adj ég a személyes kontakt...Hát ez a legutolsó.
Viszont ha közzéteszi,hogy ő most épp mit csinál,miért fáj a szíve,vagy miért állati jó neki,az biztos mindenkihez eljut,már fel sem kell emelnie a telefont.

Az iwiw közösségi oldalból pasizós-csajozós oldallá szervezésétől meg teljesen kopp vagyok.Ez a millió alkalmazás,amik gyakorlatilag a használhatatlanságig terhelik a szervert:ez nyilván mindenkinek feltűnt.Az,hogy az alkalmazások jó része a társkeresésről szól:hát gondolom ez sem új.
Jó,én könnyen beszélek,nekem nincs ilyenre szükségem,és elhiszem,hogy vannak olyanok,akiknek-tekintvén,hogy itt élik az életüket-ez segítség,de hogy a rendszer mintegy állapotként közzéteszi,hogy éppen ki mit csinál az adott alkalmazásban...hát ez már tényleg olyan száni,hovatovább:hangos felnevetésre ad okot.
Na példa:
 

"X.Y. benézett a lovehunter nevű alkalmazásba."
"X.Y. tetszik Z-nek a lovehunter nevű alkalmazásban."
"X.Y-nak is tetszik Z. a lovehunter nevű alkalmazásban."
"Z és X.Y. tetszenek egymásnak a lovehunter nevű alkalmazásban."

Mindez így az üzenőfalon.Majdnem folytattam az illetőnek a sort,mintegy hozzászólásként:
"X.Y. és Z. 2010.03.08-án randizni fognak az Astoria "Randevú" nevű kávézójában,ahol X.Y. megkéri Z-t,hogy legyen a barátnője,erre Z. igent mond,és mindez köszönhető a lovehunter nevű alkalmazásnak."

Sok sikert nekik!Nekünk normálisaknak pedig kitartást. ;)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr261815429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krinyó 2010.03.12. 10:00:32

Igazad van egyik oldalról. A másik oldalon viszont: kőkemény pszichológia van emögött! Múltkor épp erről beszélgettünk valakivel. Akkor esett az a nagy hó, nem tudott kimenni a lakásból plusz beteg is volt, nyomta az ágyat. És néha kiírt valamit az üzifalra fészbúúkon, amire jöttek is a kommentek, amik jobb kedvre derítették, mert úgy érezte, hogy interakció, nincs egyedül stb.
Tudjuk, hogy Te ilyen szempontból piszok kemény nő vagy és máshogy is állsz az ilyen dolgokhoz, de van olyan, aki kicsit esetlenebb (az átlag) és azoknak jók ezek az oldalak.

Andeee 2010.03.18. 17:02:53

Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :)
Megértem ezt az oldalt is,főleg a leírottak után.Az én oldalam egy fokkal sem jobb.


süti beállítások módosítása