Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Vége

2009.12.04. 15:02 - Andeee

Ahh én nem tudom miért,de ez most annyira szörnyen rosszul esett,hogy át kell értékeljem az életemet.
Miki hozott tegnap ilyen hülyéknek való sütemény izét,hogy süssem meg neki.Az izé alatt olyan előre elkészített bizbaszt értek.Na,össze kell keverni A-t és a B-t és akkor puffneki ott a sütemény.Hát.A lófaszt.Ha én keverek,akkor abból semmi nem lesz,csak valami nyaflaty,ami mehet is a kukába jól.50ml víz helyett sikerült 500-at betöltenem a tésztaporba.Ne kérdezzétek miért,meg hogyan.Így sikerült.Istenem...a tízszeresét. Felhívtam anyát,hogy basszameg most mi a szart csináljak?Hááát...keverjek bele lisztet,hogy sűrűsödjön.Oké,keverem...keverem...már belekevertem kb 6 evőkanállal...semmi.Na mondom akkor dögölj meg,bedobtam a sütőbe,süljél.Elvileg már túl vagyok a sütési időn,de még mindig teljesen híg az egész.Ebből nem lesz már ma süti.Holnap sem.Sohasem.

Szóval ez most ma annyira nagyon rosszul esett,hogy én komolyan beleszarok az egészbe.Nem nekem való ez a főzés-sütés dolog,na.Mondjuk ez már 1000X kiderült,de én valamiért mégis erőltettem (biztos az ösztönök,vagymi),most viszont eljutottam odáig,hogy dehogy fogok én itt sütögetni meg főzögetni...Ha valami jól is sikerült kb egy percig nem élvezem,mert utána takarítom el ötször annyi ideig a kuplerájt míg készült.Ah,ha éreznétek amit én,akkor tényleg átjönne a dráma.Női mivoltomban (mármint ami a nő háziasszony oldalát illeti) megbuktam.Ezen nincs mit szépíteni.Jobb nem leszek,valahogy nem is akarok,mert én nem arra vagyok hivatott,hogy a konyhában dögöljek meg.Ha éhesek leszünk rendelünk szépen,ez a 21. században már nem is meglepő dolog.Amúgy meg anya és Miki anyukájáék kiválóan főznek.Pont elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr631573812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása