Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Kiskarácsonynagykarácsony

2009.12.24. 09:53 - Andeee

12.24.
9:53

Miki épp faragja bele a fát a talpba,lassan egy órája.Nagyon ügyes az én kis szerelmem,de remélem a végén nem egy fogpiszkáló marad az egészből.

12.29.

Mire felfogtam,hogy itt a karácsony,már vége is lett.Jó hír:a fánk karácsonyfa kinézetű lett,szépen feldíszítettük,majd ahogy leszállt az este,ajándékoztunk.
Másnap jött hozzánk Lili (eljő majd az az idő is,amikor ő jön) és ajándékozás.

Najó,ezt már most unom.Gondoltam leírom cakkpakk hogy teltek az ünnepek,még bele sem lendültem,de abba is hagyom.
A szilvesztert viszont nagyon várom.Elmegyünk együtt,jó messzire, és megünneplejük az elmúlt évet,amit bizony együtt tölthettünk.Amiben volt rengeteg nagyon jó,egy kevés kevésbé jó,és még kevesebb rossz. (már így az évre kivetítve).
De ha ámblokk az évünkre gondolok,akkor valami nagyon jó érzés kerít a hatalmába.
Számotvetős sorok következnek,a gyengébb idegzetűeket kérem nyomják meg a jobb felső sarokban található piros x-et.

Szóval a tavaly szilveszterrel elkezdődött 2009,Egerszalókon.Egy "menjünk el Kékestetőre kirándulással" több,mint 10 év után újra szánkóztam.Soha nem fogom elfelejteni,nagy élmény volt. :) Köszönöm.

A következő nagyobb lépés a szülinapom volt februárban,csodaszép ajándékkal,hazalátogatással,együtt tortázással.A családom legalább annyira nehéz eset és dilis,mint én.Elfogadta őket,befogadták.

Tavasszal felkerestük újra a láblógatós zöld helyeket,ahova,mint előző évben:kipokrócoztunk,én tanultam a vizsgáimra,ő olvasgatott és közben szórakoztattuk egymást jól.Ezeket a pillanatokat soha nem fogom elfelejteni.

Utolsó vizsgaidőszak vége,jött a diplomaosztóm,amikor a családja és az én családom egy emberként örült nekem.Velem voltak,büszkék voltak.Az első perctől a legvégéig életem legjobb napjai közé sorolom azt a napot.

Jött az őrült álláskeresés,segített az önéletrajzban,majd a levelek postázásában.Velem izgult minden visszaérkezett válasz kibontásakor,és ünnepeltünk,amikor felvettek a jelenlegi munkahelyemre.

Novemberben a szülinapja,amit iszonyat szervezés előzött meg,amivel igazi,örökre szóló élményt akartam neki szerezni.Olyan élményt,egy egész nagy halmazban,amit én kis dózisokban egész évben kaptam tőle.A szánkózás,az együtt heverészés,az együtt izgulások,örülések,hogy nem engedi el soha a kezemet.Kitart mellettem, (annak ellenére,hogy milyen vagyok... :-/ ) megbecsül,értékel és SZERET.


Nos,ha ilyen lesz 2010 is,akkor felvésettetem magam a boldog emberek listájára.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr581619971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2009.12.28. 21:11:28

Nekem úgy tűnik, hogy már most is boldog vagy, csak nem veszed észre.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.17. 09:58:19

Hahó, befejezted? Nem írsz többet? Néha idenézek aztán soha semmi. Írj az ügyfelekről, az nagyon érdekes volt :-) Csak történik veled néha valami vicces vagy érdekes.

Andeee 2010.02.17. 18:47:03

nahát hello :)
igazából csak akkor írok,amikor ki kell írnom valamit.Persze mindig nap történik valami érdekes (vicces..hát...nekem többnyire nem az,de el tudom mesélni viccesen) amit még bent kidühöngök,aztán itthon vár a takarítás,mosás,főzés...szóval minden,csak nem "lábamat feldobom az asztalra" pihenés-szórakozás.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.02.24. 10:07:24

@Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépeljen valamit :-) Hazafelé a buszon meg ki tudja találni, hogy mit :-) Amúgy ezt a hétköznapi mosást, főzést, takarítást sohasem értettem. Nálunk csak hétvégén van főtt kaja, hétköznap mindenki azt eszik amit a hűtőben talál. Felnőtt emberek meg tudják etetni magukat. Mosás ugyancsak hétvégén van, vagy ha nem vagyunk otthon akkor péntek este, és vasárnap estére magától megszárad minden :-) Takarítás is ugyanígy, péntek este, vagy szombat délelőtt, hétvégi otthonléttől függően. A nagybevásárlást meg vasárnap este kell intézni mert akkor üresek az üzletek, sok ember ugyanis péntek este és szombaton vásárol inkább. Így aztán a nőknek is van idejük mindenre hétköznap este is és hétvégén is :-)


süti beállítások módosítása