Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

"Céges" karácsonyi buli

2009.12.20. 10:38 - Andeee

Na,az nekem nem volt.Ellenben körülöttem volt mindenkinek.Mikinek,aki éjszaka 1kor hazaesett pityókásan,és másnap elmesélte,hogy az asztal tetejéről locsolták a pezsgőt,meg videodiszkó volt,Krisztának,aki nem mesélte,de olvastam a blogján :) és tulképpen minden barátnak,ismerősnek körülöttem,akik nem meséltek,de én tudom.
És az irigység az csúnya dolog,(yesss) de én meglehetősen irigy vagyok.Ülök kint a dohányzóban pénteken reggel fél 9kor,a főnököm nagykabátban elrobog mellettem,majd visszarobog:
"Andikám,ügyfeles vagy?"
"Ööö...nem."
"Jó,akkor gyere,apparátus van!"
Jó,megyek.Megtanultam már a főiskolán is,hogyha a felettesem utasításának végrehajtásával nem okozok bűncselekményt vagy másnak kárt,akkor azt végre kell hajtanom.Ugyan halvány lila lövésem sem volt arról mi az isten az az "apparátus",de én kabátoltan,és jó közszolgához híven,mentem.
Útközben azért csak rákérdeztem mégis hova megyünk,akkor mondták,hogy "karácsonyi köszöntő lesz a nagyházban" (A nagyház maga a Híívatal)
Aham...oké.
Átmegyünk,beesünk,a jegyző éppen arról beszél,hogy jövőre választások,aztán a Polgármester kér szót,ő meg elmesél valami mitológiai történetet,aminek az a vége,hogy márpedig az ember kitartással bármit elérhet.Tanulságos volt.Köszönjük.
Miután megvolt a köszöntő mindenki megrohanja a bejglis asztalt (3 asztal,rajta tányérokon bejglik meg pezsgős poharak,bennük perzsgővel) és evés-ivás.
Ami engem illet ebből több okból is kimaradtam.
1.Senkivel nem kezdek el verekedni egy mákos bejgliért (amit nem is szeretek)
2. Délelőtt fél 9kor,amikor előttem még egy halom munka egy korty perzsgőt sem fogok inni (főleg,hogy a pezsgőt nem is szeretem)
Szóval elnéztem (csakúgy illemből) ahogy esznek-isznak a kollégák,kivártam a protokoll 10 percet,majd szépen átbattyogtam az osztályra.
Átverekedtem magam az ázottkutya-szagú ügyfeleken,magamra csuktam az irodám ajtaját,amelyet  (hála az illatosítónknak) rózsa illat leng körbe,és beletemetkeztem a határozatírásba.
Hát,ilyen volt az én karácsonyi bulim.Fergeteges,agyat eldobós,saját határaimat elveszítős.Még sok ilyet akarok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr701610514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2009.12.28. 21:05:56

Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hogy ennek mi volt :-)


süti beállítások módosítása