Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Az emberekHÜLYÉK.

2009.11.19. 17:47 - Andeee

Najó,most már tényleg úgy tűnhet,hogy én a blogot csak anyázásra használom... (hm.és tényleg.)
De most ez orbátilis bosszankodásom,szóval ki kell írnom.
Adott a helyzet,miszerint jogszabály változás törpént,most már a közgyógyellátásnál,ha gyógyszerkeret emelkedik,akkor az orvosnak csatolnia kell a kérelem+az általa felírt és lezárt borítékban tálalt gyógyszerköltség mellé egy IGAZOLÁST,miszerint a betegének megemelkedett a gyógyszerköltsége.Hát igen,ez ilyen egetrengetően fejetvakargatóan nehézügy.Megértem én...
Az,hogy alapból nem írnak igazolást egy dolog.Az,hogy én írok egy végzést az ügyfélnek: "Szevasz Pista!Hozzad már be nekem még pluszba legyél kedves az orvos igazolását,különben seggbe leszel rúgva."-és ő erre néz,hogy miva'?Majd elviszi a végzést az orvoshoz,aki nagyon okosan ismét elküldeti az ügyféllel nekem azt az igazolást,amit egyszer már A LEZÁRT BORÍTÉKBAN behozott Pista,és amit nekem látnom sem szabadna így boríték nélkül.(miért?mert nem és kész.Mert azt a szakhatóság láthatja,nekem semmi közöm ahhoz,hogy Pista többek között a viagráját is közgyógyra veszi.)
Na...ez az a pont,amikor falnak megyek,erősen.Hogy bazmeg,amikor leírom a végzésbe,hogy "igazolást kérek",akkor ezen az orvos mi a faszt nem ért?
Most írjam le neki,hogy "Kedves Pista!Lécccci hozd már be az orvos igazolását,és mondd el az orvosnak,hogy ezt úgy kell megírni,hogy a kezébe vesz egy A/4-es papírt meg egy tollat,majd gyöngybetűivel reá írja,hogy én az orvos igazolom,hogy Pistának vagy 5000,-Ft-tal többet kell fizetnie a gyógyszereiért." Így kellene?Mert bár meghivatkozom mindig nekik a jogszabályt... (nahhh nehogymá én az elfoglalt orvos majd itt megnyissam a jogtárat és kikeressem azt a paragrafust,hogy lássam is miről van szó,ha már ennyiből nem értek...meg különben is én kurvára okos vagyok.) nagyjából ezeknek ennyit ér.Az,hogy az ügyfél nem ért valamit az most már egyrészt nem lep meg,másrészt el sem várom,harmadrészt leszarom.Az,hogy egy orvos,nem ért meg valamit...nahhh az kiveri a biztosítékot.Ezért elcseszett egy fél életet az egyetemen?Megérte...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr541537332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása