Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Már a jövő sem a régi-avagy hogyan csalódtam véglegesen a vénszatyrokban

2009.10.20. 18:42 - Andeee

Hova tart ez a világ,de most komolyan?Milyen világ az,ahol egy kedves arcú idős néni romlottabb lélekben,mint a legtöbb nála 30 évvel fiatalabb sutyerák?
Leírom hát csalódásom történetét.
Az gondolom senkinek sem új,hogy hogy vonszolják maguk után a kis guruló bevásárló szatyraikat,majd mikor feltűnik a színen a busz;fénysebességre váltanak,lelöknek téged is,engem is,mindenkit a buszlépcsőről és hopp már van is helyük.Na,ez nem újdonság,megszoktuk.Cammog,cammog,nyögdécsel,puff kilőtték a puskából,hopp már helye is van.
De tovább megyek,mert ennél sokkal-sokkal durvább is van ám!Ha nem velem történik,akkor el sem hiszem.
Szóval ma melóban:határozatokat adtam ki.Na,ezt nem részletezem.Horror,ilyenkor gyakran megkérdőjelezik édesanyám erkölcsi tartását,főleg,amikor mondjuk egy elutasítást van szerencsém kiadni.(mer' ennek hiába magyarázod,hogy a 25 éves felnőtt ember fia már nem számít családtagnak,csak egy lusta here,aki rajta élősködik;ez nem fogja fel.ez hülye.) Namindegy.Jön öreganyám a segélykéjéért.Mondom neki jöjjön next time,mondjuk akkorra,amikorra vissza van hívva.

"De én mára vagyok visszahívva!!" (és veri a tamtamot)
"Nem mára van visszahívva.Látja,itt a papírja,azon meg ott van,hogy 22-e"
"Hát de az meg 2 nap múlva lesz."
"Valóban.És?"
"De nekem most azonnal kell a pénz,MŰTÉTRE!A szememet kell műteni!!"

Megy a hiszti,az anyázás,a sztrájk (ő leül és akkor megvárja,addig el nem megy,amíg én azt oda nem adom neki)Najólvan bazmeg legyen egy jó napod,elmegyek megkeresni a retkes határozatodat.Közben azért felmerült bennem,mint egy költői kérdésként,hogy mit akar ő kifizetni 5000 Ft-ból,hol műtenek ennyiért?Namindegy,határozat megvan,viszem ki,de akkor már meg is kérdezem,mert én már csak ilyen kíváncsi vagyok.

"És milyen műtét is lesz ez?"
"Szem."
"Ahhammm..de azt megcsinálják TB-re."
"Jahát mert nem is pontosan a műtétre kell.Csak holnap megy a kórházba,de addig gondolta vesz ezt-azt."

Na ne tudjátok meg hogy elöntötte a szar az agyamat.Persze asszonyom,én megértem hogy kell egy új papucs a kórházba,de MI A FASZÉRT HAZUDIK BELE A KÉPEMBE???Mért kell egy idős,kedvesarcú,nagymama-néninek hazudoznia? Elsőszámú csalódás pipa.

Második számú csalódás:

Állok a pénztárnál a bótban,előttem egy csajtól elgurult egy 200-as.Gondolta sebaj,miután fizetett felveszi.Hát...tévedett.Addigra felkapta egy öreglány,aki miután a csaj megkérdezte tőle,hogy nem látott-e a földön egy 200-ast,lazán a képébe tolta,hogy: őőőő?ő ugyan nem.
Én meg végignéztem,ahogy lenyúl érte,zsebrevágja,hazudik,és teljes lelki békével kisétál a boltból,húzván maga után a gurulós bevásárló szatyrát.

Ezek b+?Ezek hazudnak,lopcsnak,csalnak...!Undorító egy népség!Szörnyűség.Teljesen megsemmisültem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr711463702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernő50 2009.11.12. 09:23:09

Nehogy azt hidd, hogy a fiatal nők mások. Tegnap egy harmincas nő nem tudott elmenni miattam az úton, mert merészeltem éppen előtte menni. Ott volt a pasija is. A nő beszólt mikor nem tudott mellettem elmenni, hogy hát ezt nem hiszi el. Erre azt mondtam, hogy hát kerüljön ki. A pasija úgy felkapta a vizet, hogy megveréssel fenyegetett ha nem kérek bocsánatot a nőjétől. Bocsánatot kértem, de nem volt jogos a fenyegetőzése, a nője szólt be először. És egyáltalán miért is kellett bocsánatot kérnem attól a nőtől amikor nem csináltam semmit sem? Ő szólt be. És szó nélkül nézte, hogy a pasija megfenyeget. Szerinte ez így rendben van. És ez nem az első ilyen eset. Úgyhogy megvan a véleményem a fiatal nőkről is. Úgy általában.


süti beállítások módosítása