Napló

Hello,itt továbbra is Andeee a Föld nevű bolygóról.Átköltözök ide,mert biztos gyorsabb lesz,meg az előzőben utáltam,hogy olyan iszonyat bonyolult volt a jelszavam meg egyébként is.Miről szólok? Hát...asszem mindenről,ami engem érint.Ergo nem téged(téged csak közvetve) szal csak akkor olvass el,ha rólam szeretnél sok szépet megtudni.Ha valakit mégis névszerint megemlítenék: az aztán a különleges ember! :D

Friss topikok

  • Andeee: @Krinyó: De aranyos vagy,hogy gondoltál rám.Meglehetősen szörnyű volt és szörnyen is éltem meg.Az... (2010.04.15. 14:44) A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe
  • Andeee: Hát akkor ti többet tudtok,mint én,mert nem vagyok kemény.Főleg nem "piszok kemény". :) Megértem ... (2010.03.18. 17:02) Ez tényleg a legalja.hu
  • PeterBlau: Hm. Erősen depressziós ez így. Csinálj valamit magaddal :-) Minden nagyváros ilyen. A kisvárosokb... (2010.02.24. 10:19) Delete
  • PeterBlau: @Andeee: Ó, ezek a női elfoglaltságok :-) tíz perce azért lehet az embernek, hogy gyorsan begépelj... (2010.02.24. 10:07) Kiskarácsonynagykarácsony
  • PeterBlau: Azért annyira ne legyél elkenődve emiatt. Mindennek van értelme. Majd egyszer arra is rájössz, hog... (2009.12.28. 21:05) "Céges" karácsonyi buli

Olvasók

Kicsit szomorkás

2009.11.06. 17:56 - Andeee

Vagy keserédes a hangulatom.Nem is tudom mi erre a legjobb szó.Szóóval ismét hónapforduló van,annyira,hogy éppen ma másfél éves a kapcsolatunk.Ilyenkor mindig átcsapok szentimentálisba,számotvetősbe,összegzősbe,korszak végére pontot tevősre,de most ehhez nincs kedvem.
So,nem leszek "szirupos",főleg,hogy az elmúlt pár hónap (bár jórészt miattam) nem volt a legfelhőtlenebb időszaka a kapcsolatunknak.Viszont túléltük,túléljük mindig,mert egyszerűen szeretjük egymást.Mindennek ellenére.
Kaptam ma rózsát is (nagyon hatalmas dolog,ez a második virág,amit eddig kaptam tőle!),aminek nagyon örültem.
Hazarohanás,rózsa átdobás,tovább rohanás:Lilihez.Aztán este valami anyámkínja díjátadó,tehát valamikor este 10 után már itthon is lesz.Én meg épp most pötyögök,aztán felbontok egy üveg valamit,és ünneplek egy kicsit,majd lefekszem aludni.
Nem akarok drámázni,vagy ilyesmi,de nekem mindig fontosak voltak (anno) ezek a fordulók,pont azért,merthát "egy korszak vége".Most viszont nagyjából semmiféle számotvetős,boldog,korszakvégős érzés nincs bennem.Csak az,hogy a franc vinné el az egészet,hogy én mindig csak második leszek az életében,merthát a gyerek... (amit persze megértek,hiányzik neki...menjen) De akkoris.Nem fair,hogy itthon ülök egyedül,ő ott,ahol,majd később máshol,és én még mindig csak itthon ülök,és emésztem magam.
Csupa lemondás,feladás,"nembaj","persze","oké","hogyne",amiből most ebben a percben nagyon csúnyán elegem van.21 évesen,szépen,fiatalon,én akarok az első lenni.Önzőség?Igen.Önző vagyok.De nem érdekel.Ő pedig jobban húz a gyerek felé,mint felém.De nekem nem jó így.Második,bólogatóJancsi.Még a "mi napunkon is".

A bejegyzés trackback címe:

https://ezem.blog.hu/api/trackback/id/tr911505262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása